Internet & Wi-Fi
Waar kunnen we u mee helpen?
Ik heb geen internet op mijn apparaat
Wat u kunt doen, is de wifi op uw apparaat uitschakelen en opnieuw inschakelen, en vervolgens controleren of uw apparaat verbonden is met uw wifinetwerk door uw netwerknaam te selecteren om verbinding te maken.
U kunt ook proberen te controleren of een ander apparaat wel verbonden is met uw wifinetwerk; zo kunt u vaststellen of het probleem bij uw apparaat ligt of bij het wifinetwerk zelf.
Ik heb nog steeds geen internet
Waarschijnlijk is er een probleem met uw wifi-netwerk thuis. Als u gebruikmaakt van ons TP-Link Omada-systeem, kunt u het beste contact met ons opnemen. Dit systeem zou zichzelf moeten herstellen bij verbindingsproblemen. Wat u wel kunt doen, is controleren of het lampje op het wifi-toegangspunt brandt.
Het is niet altijd mogelijk om de stekkers eruit te halen vanwege de manier waarop het systeem is aangesloten. Neem eerst contact met ons op voordat u zelf actie onderneemt; wij zullen u dan instructies geven.
Ik heb Delta Fiber en ik heb geen Internet & TV
Als u geen tv-signaal heeft, controleer dan of uw tv op het juiste HDMI-kanaal staat. Haal vervolgens de stekker van uw Delta TV-ontvanger eruit voor vijf minuten en steek hem daarna weer in. Doe hetzelfde met uw modem. Als u daarna nog steeds geen internet en tv heeft, neem dan contact met ons op.
Als u wel tv heeft maar geen internet, raadpleeg dan de sectie 'Ik heb geen internet op mijn apparaat'.
Ik heb Odido en ik heb geen Internet & TV
Als u geen tv-signaal heeft, controleer dan of uw tv op het juiste HDMI-kanaal staat. Haal vervolgens de stekker van uw Odido TV-ontvanger eruit voor vijf minuten en steek hem daarna weer in. Doe hetzelfde met uw modem. Als u daarna nog steeds geen internet en tv heeft, neem dan contact met ons op.
Als u wel tv heeft maar geen internet, raadpleeg dan de sectie 'Ik heb geen internet op mijn apparaat'.
Ik heb Ziggo en ik heb geen Internet & TV
Als u geen tv-signaal heeft, controleer dan of uw tv op het juiste HDMI-kanaal staat. Haal vervolgens de stekker van uw Ziggo TV-ontvanger eruit voor vijf minuten en steek hem daarna weer in. Doe hetzelfde met uw modem. Als u daarna nog steeds geen internet en tv heeft, neem dan contact met ons op.
Als u wel tv heeft maar geen internet, raadpleeg dan de sectie 'Ik heb geen internet op mijn apparaat'.
Ik heb KPN en ik heb geen Internet & TV
Als u geen tv-signaal heeft, controleer dan of uw tv op het juiste HDMI-kanaal staat. Haal vervolgens de stekker van uw KPN TV-ontvanger eruit voor vijf minuten en steek hem daarna weer in. Doe hetzelfde met uw modem. Als u daarna nog steeds geen internet en tv heeft, neem dan contact met ons op.
Als u wel tv heeft maar geen internet, raadpleeg dan de sectie 'Ik heb geen internet op mijn apparaat'.